Hoe start je met afvallen?

100% Personal Training helpt je in 3 stappen de regie te geven over je constant veranderende lichaam. Wij zijn continu bezig onze kennis te verrijken, zodat we je zo goed mogelijk op weg kunnen helpen en zodat we je zo goed mogelijk op je pad kunnen houden.

De Methode

dream

Mapping the dream

Welk eindpunt heb je in gedachte? En hoe komen we daar? En welke obstakels ga je tegenkomen? In de eerste fase gaan we samen aan tafel om deze vragen te beantwoorden. Het in kaart brengen van wat je wilt, is een spannende en leuke aftrap, maar afhankelijk van hoe jouw lichaam reageert en of jij jouw doelen bij wilt stellen, komt deze fase in ons traject regelmatig terug.

start

Start Smart

In de volgende fase starten we met metingen en schrijven we een plan dat niet alleen gebaseerd is op wetenschappelijke inzichten, maar ook op ervaring en wat we samen weten van jou. Resultaat boeken staat vanaf dag 1 centraal, maar de echte magie zit in de volgende fase.

apply

Learn & Apply

Na een 2e meetmoment leren we al hoe je stofwisseling reageert en gaan we kijken of we nog effectiever kunnen werken met je voeding. Het uitzoeken van welke oefeningen beter bij jou aansluiten start al in de eerste work-out... en stopt eigenlijk nooit. Het doel van meten is niet alleen om te weten waar je staat, maar ook om te leren waar jij het beste op reageert. De fases lopen in het begin lineair en wisselen elkaar daarna organisch af. Zo werken we samen naar een duurzaam resultaat toe.

De expertises van 100% Personal Training

Voeding

In een wereld vol diëten en met alle informatie op het internet voor handen, lijkt het alsof afvallen bijna gegarandeerd is. Toch gelden er maar twee regels in de wereld van de voeding:

1. Niets werkt voor iedereen hetzelfde.
2. Niets werkt voor altijd.

Als personal trainer help ik je een voedingsplan te schrijven dat je trainingen ondersteunt. Samen zoeken we uit wat voor jou het beste werkt.

Program Design

Een online trainingsprogramma is vaak zo gevonden. Maar om een schema te laten werken zijn veel inzichten nodig die niet uit een boekje te leren zijn. Bij 100% Personal Training brengen we je de basis bij. Het voordeel van werken met een personal trainer is dat de oefeningen niet alleen op basis van trainingsleer gekozen worden, maar ook op basis van een bewegingsanalyse. Zo ontstaan programma's die passen bij jou.

Kracht- en bewegingsanalyse

Trainen is goed, maar trainen op wetenschap van waar jouw sterke en zwakke schakels zijn is beter. Heb je bijvoorbeeld last van krachtsverschillen tussen armen of benen? Of is het creëren van stabiliteit lastig? Als personal trainer maak ik gebruik van verschillende technieken om deze problemen binnen enkele trainingen te verbeteren. Je workouts krijgen daarna meteen een hoger rendement.

Lifestyle optimalisatie

Lifestyle heeft een belangrijke invloed op je resultaten. Bij 100% Personal Training kijken we samen naar welke lifestyle invloeden op dit moment je resultaten ondersteunen of in de weg zitten. Met simpele tips optimaliseren we je resultaten of helpen we je je leefstijl makkelijker te managen.